Pijn

drs. N. Wolswinkel / 1 reactie

Vraag

Is het normaal dat de eikel van een penis zeer doet? Ik heb 's morgens wel eens een stijve penis en dan doet de eikel pijn. Ook op andere momenten is de eikel wel eens heel gevoelig, tegen pijn doen aan.

Antwoord

Normaal hoort de eikel geen pijn te doen. ‘s Morgens kan er een ochtenderectie plaatsvinden. Wanneer de voorhuid vrij nauw is zou dat klachten kunnen geven. Dat kan ik van hier niet beoordelen.

Zonder erectie hoor je de eikel niet te voelen. Is er sprake van seksuele opwinding, dan ligt dat natuurlijk anders. En de opwindende prikkeling en pijn zijn verschillend, maar liggen wel dicht bij elkaar

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

penispijn
1 reactie
Wilma
Pijn in de top van de penis, kan ook uitstralende pijn van de prostaat zijn. Mocht je al prostaatklachten hebben, dan zou dat de oorzaak kunnen zijn. Mocht je de leeftijd hebben waarop prostaatklachten veel voorkomen en je hebt geen klachten als vernauwde voorhuid, dan is een bezoek aan huisarst zeker zinvol.