Verliefd op klasgenoot

C. M. Chr. Rots - de Weger / 2 reacties

Vraag

Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas. Ik ben 17 jaar en dit gevoel heb ik nog nooit eerder gehad. Heb ook nooit een vriend gehad of iets in die richting, maar ik denk niet dat hij dat is. Ik voel me zo ellendig. Ik kan geen lessen meer volgen, geen huiswerk meer maken. Hij praat wel het meest met mij en we sms'en ook met elkaar, maar hij heeft al gezegd dat hij geen vriendin wil. Maar hij praat wel met me en dat maakt het erger. Als hij met iemand anders praat erger ik me dood. Ik wil hem uit mijn hoofd hebben, maar dat kan ik niet. Ik probeer zo min mogelijk met hem te praten, maar als ik hem zie weet ik niet wat er met me gebeurt. Om hem ben ik niet geslaagd. Ik weet niet waarom ik zoveel van hem hou. Ik haat dat. Als dit verliefd zijn is, wil ik het nooit meer meemaken. Ik hoop echt dat hij me ook leuk vindt.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Wat een verwarde gevoelens allemaal. Goed, dat het een paar weken vakantie is, dan zie je hem misschien niet iedere dag en na de vakantie zul jij je schooljaar over moeten doen terwijl hij van school af is. Wellicht is het dan gemakkelijker om een beetje afstand te nemen!

Ik wens je sterkte,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid
2 reacties
Gerteke
Wat een prachtige brief! :D
hanoniempje
ja je legt het neer voor refoweb vind ik goed! En heel veel succes en sterkte als jij je schooljaar over moet doen!