Erge diarree

Redactie Refoweb / 3 reacties

Vraag

Mijn man is 73, diabetespatiënt en heeft al drie dagen erge diarree na het eten van kip. Hij wil niet dat ik de doktersdienst bel. Wat moet ik doen?!

Antwoord

We adviseren u z.s.m. contact op te nemen met een arts. Zie ook deze link.

3 reacties
Jess
U kunt toch gewoon bellen, alleen al voor uw eigen gerustheid?
machiels
Ik hoop, dat U inmiddels de huisarts hebt geraadpleegd. Iemand van 73 is toch niet meer bang voor de dokter?
hanoniempje
u moet het gewoon doen! wat u man ook zegt of doet! Hte gaat mischien wel om zijn uitdroging!