Vier weken menstrueren

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Wat is er met m'n cyclus aan de hand? Mijn menstruatie duurt namelijk al voor de tweede keer vier weken! Het begint met een week lang slijmverlies met hierin bloedsporen. Daarna een week lang weinig bloedverlies (ca. 1 inlegkruisje per dag). Dan volgt de 'gewone' menstruatie en dan komt er weer een week met slijmverlies incl. bloedsporen. Mijn menstruatie is altijd al onregelmatig geweest. Ben meestal eens in de 6 tot 8 weken ongesteld. Nu dus ook, maar het houdt zo lang aan. We hebben twee kinderen en de jongste is anderhalf. Ik maak me best veel zorgen... Soms erg bang dat me iets ernstigs mankeert. Of kan het zijn dat er een vleesboom in m'n baarmoeder zit?

Antwoord

Deze vraag is niet zo te beantwoorden met deze gegevens. Een bezoek aan de huisarts lijkt me verstandig.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medischmenstruatie