Spijt van beeindigen relatie

G. Hoogakker / Geen reacties

Vraag

Een paar maanden geleden heb ik tegen een jongen gezegd dat ik liever niet met hem verder ging, omdat we zo ontzettend van elkaar verschillen qua levensfases/opleiding/werk. Na elkaar nog regelmatig gesproken/gezien te hebben, hebben we nu amper meer contact. Maar juist nu mis ik hem ontzettend. Maar hij heeft al zolang op mij gewacht dat ik nu niet meer aan durf te geven dat ik misschien toch wel met hem verder wil. Dit omdat ik hem absoluut niet wil teleurstellen mocht het na een paar afspraken op niets uitlopen.

Antwoord

Beste vragenstelster,

De keuze of je wel of niet met hem verder wil zal je zelf moeten maken. Hier wat vragen/ideeën die je wellicht wat verder helpen:

1. Wat mis je? Het contact met een jongen of het contact met hem?

2. Bedenk wat je echt belangrijk vindt in je leven en in een relatie. Liggen jullie wat dat betreft op één lijn? Is het verschil in levensfase/opleiding/werk niet te overbruggen en kan dit over een aantal jaren veranderd zijn?

3. Vertel je verhaal aan hem zoals je het hier vertelt. Dan ben je open en eerlijk naar hem en weet hij waar hij aan toe is.

Succes!

Hartelijke groet,
Germa Hoogakker

Lees meer artikelen over:

verkering