Emigratieplannen Nieuw-Zeeland

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Wij hebben emigratieplannen en zijn met name geïnteresseerd in Nieuw-Zeeland. Nu zijn we op zoek naar meer informatie wat betreft kerkelijke gemeenten daar. Zijn ze te vergelijken met de Nederlandse gemeenten? En hoe moeten we het leven daar zien? Het lijkt ons een prachtig land, maar tegelijk ook een beetje 'verstopt' in een hoekje van de wereld. We hopen dat iemand ons wat meer info kan geven.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Voor meer informatie over Nieuw-Zeeland kun je je emailadres sturen naar vragen@refoweb.nl Wij brengen je dan in contact met iemand die net terug is uit dat land en daar een jaar heeft gewoond, gewerkt en gereisd.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

buitenlandemigreren
1 reactie
Christian
Je zou een kijkje kunnen nemen op de website van de Reformed Congregation of New Zealand: rcnz.org