Tongzoenen verkeerd

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Wij hebben ruim een half jaar verkering en gaan goed met elkaar om. Nu las ik ergens dat tongzoenen verkeerd zou zijn, omdat je dan toch (met je tong) in elkaars lichaam zit. Is dat waar, of is dat gevoelsmatig zo? Thuis kan ik het niet vragen omdat m’n vader en moeder niet weten wat dat is, althans zo reageerden ze toen ik er voorzichtig over begon. Als het niet bijbels is wil ik het graag weten.

Antwoord

Tongzoenen heeft niets met gemeenschap (seksuele omgang) te maken en hoort er helemaal bij in de verkeringstijd en daar mag je echt van genieten in de verkeringstijd!

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkeringzoenen