Sporttest

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik heb een sporttest gedaan en de uitslag was dat het wel vreemd was dat de zuurstofpols laag is bij inspanning en dat de systolische bloeddruk nauwelijks stijgt tijdens de inspanningstest. Het advies luidt: trainen onder toezicht van fysiotherapie. Is het nodig om hier verder nog iets mee te doen? Alvast vriendelijk bedankt.

Antwoord

Met deze gegevens kan ik weinig. Was er een arts bij de test betrokken? Zo ja: ingaan op diens advies. Zo nee, de uitslagen met een arts bespreken.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

medisch