Diarree

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Mijn man moest vanavond een paar keer naar het toilet. Ik dacht dat hij diarree had, maar er kwam steeds (en relatief veel) vocht uit zijn anus, dat reuk- en kleurloos was. Waar kan dit door komen? Hij heeft dit nog nooit eerder gehad en had de afgelopen tijd ook geen last van verstopping, of diarree, o.i.d.

Antwoord

Geen idee. Wanneer het blijft terugkomen lijkt het me verstandig naar de huisarts te gaan.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch