Verkering met twee meisjes

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb verkering met twee meisjes van wie ik allebei heel veel hou. Wie van de twee moet ik nu aan de kant zetten?

Antwoord

Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje een egoïstische vraag. Je hebt het eerst zover laten komen dat je nu met twee meisjes tegelijk verkering hebt. Ik ben erg benieuwd hoe je die meisjes gevraagd hebt? Vervolgens ga je daar mee verder en vraag je nu aan mij: "Wie van de twee moet ik aan de kant zetten." Alsof het de vuilnisbak is die je aan de kant van de weg zet. Ik bespeur totaal niet iets van enige invoelbaarheid naar de meisjes toe. Eerlijk gezegd hoop ik dat de beide meisjes jou aan de kant zetten!

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering