Gaven van de Heilige Geest niet in onze gemeente(n)

Ds. J. Kot / Geen reacties

Vraag

Waarom komen de gaven van de Heilige Geest (zie 1 kor. 14) in onze gemeente(n) niet voor?

Antwoord

Het antwoord op deze vraag kan kort zijn. In het Ref. Dagblad van woensdag 13 oktober 2004, staat op pag. 21 een bespreking van ds. C. Harinck van het boekje "Tongen, talen en tekenen". Ik adviseer het betreffende artikel te lezen (is via internet wel beschikbaar) en zo nodig het besproken boekje aan te schaffen.

http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=118782

Het boek is geschreven door Peter S. Ruckman e.a. en uitgegeven door Boeken om de Bijbel te Gouda. ISBN 90 70926 31 8; telt 43 pag. en kost € 5,90

Lees meer artikelen over:

gaven van de Geest