Ogen laten laseren

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik ben een een jongeman en wil graag het leger in. Ik draag echter een bril, dus het leger is helaas geen optie. Is het verantwoord om je ogen te laten laseren?

Antwoord

Er zijn inmiddels duizenden mensen die hun ogen hebben laten laseren, en de berichten lijken heel goed te zijn. Of het een oplossing voor jouw probleem is en of je dan wel in dienst kunt, kan ik niet overzien.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

medisch