Bultje aan de binnenkant lies

drs. N. Wolswinkel / 1 reactie

Vraag

Ik heb een bultje aan de binnenkant bij mijn lies. Het voelt als een soort spier. Aan de andere kant voel ik ook een spier, maar die voelt heel anders. Aan één kant is hij er uitgeschoten, lijkt het wel. Als ik er met mijn vinger overheen strijk, voelt dat pijnlijk. Achter mijn oor zit ook een klein bultje. Waar wijst dit op? Verder heb ik rond mijn schaamstreek uitslag, rode bobbeltjes. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Antwoord

Het zal duidelijk zijn dat dit problemen zijn die 'gezien en gevoeld' moeten worden. Kortom: wanneer het klachten geeft en/of er ongerustheid bestaat: laat het zien bij de huisarts.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

medisch
1 reactie
Alphonsus
Kan een lymfeklier zijn die je voelt. Dus naar de huisarts.