Koude tenen

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Als ik in een (warm) bad stap, dan voelt dat heerlijk aan voor mijn voeten. Maar m'n tenen voelen dan wel koud en zijn ook anders van kleur dan mijn voeten. Hoe kan dit? Wat zou de oorzaak zijn? Kan het zijn dat ze misschien bevroren zijn geweest?

Antwoord

Ik begrijp dat je in een warm bad koude tenen hebt. Helemaal begrijpen doe ik het niet. Het is zeker zo dat bevriezing de bloedcirculatie beïnvloeden kan.Wanneer deze opvallende klacht in het voorjaar blijft: ga er een keer mee langs de dokter.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch