Elke keer geconfronteerd met ex

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Sinds een maand is mijn relatie uit. Hij heeft het uitgemaakt. Waar ik ontzettend van baal(de). Nu ben ik al een eind op weg om mijn leven weer op te pakken. Alleen word ik elke keer geconfronteerd met hem. Reacties van hem, die ik van andere mensen hoor. Dus ik kom zo niet verder. Wat kan ik hier aan doen? Veel mensen zeggen, trek je er niks van aan, maar dat kan ik niet.

Antwoord

Wat is dat moeilijk voor je. Eerst die teleurstelling van het uitgaan van je verkering. Je moet je leven dan als het ware weer opnieuw gaan inrichten en dat kost best wel energie. Vervolgens hoor je via via ook nog allerlei reacties van hem. Als ik jou was zou ik toch nog een keer met hem praten of anders een briefje schrijven dat je het al moeilijk genoeg vindt dat de verkering uit is en dat je graag wilt dat hij er niet meer met anderen over praat, want het is gewoon niet makkelijk is om via via nog allerlei reacties te moeten horen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering uit