Christelijke lotgenotencontactgroep

Nederlandse Patienten Vereniging / Geen reacties

Vraag

Ik ben een vrouw van 34 jaar. Ik ben getrouwd met een man van 38 jaar die vorig jaar de diagnose manisch-depressief + add heeft gekregen. Dit zorgt voor veel moeite binnen ons gezin en ons huwelijk. Wij hebben drie kinderen gekregen die allen ook een diagnose hebben. Graag wil ik mij aansluiten bij een christelijke lotgenotencontactgroep. Weet u waar/of die in de regio Zuid-Holland er zijn?

Antwoord

Wellicht is de vereniging "Een Handreiking" iets? Deze vereniging is te vinden op: www.eenhandreiking.nl.

Met vriendelijke groet,
NPV - Zorg voor het leven,
Annemarie van Vliet-van de Beek,
Adviseur interne communicatie/medewerker jongeren

Lees meer artikelen over:

medisch