Verliefdheid laten merken of afwachten

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben verliefd op een jongen die drie of vier jaar ouder is dan mij. Hij doet de opleiding: Bijbelschool. Ook zit ik bij hem op JV. Mag ik laten merken dat ik iets voor hem voel, of moet ik afwachten tot hij naar mij toekomt?

Antwoord

Natuurlijk mag je laten merken dat je hem ook aardig vindt. Stel dat hij ook verliefd is op jou, dan zal hij er pas werk van gaan maken als hij denkt dat jij hem ook aardig vindt. Het valt echt niet mee voor een jongen om met een meisje over zijn verliefdheidsgevoelens te praten. Dus als je hem weer ziet, moet je echt een praatje met hem maken. Informeer belangstellend naar wat hij zoal doet, dan zul je zien dat het heel leuk is om zo met elkaar te communiceren. Veel succes ermee!

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid