Tobben over vriend

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik heb een hele lieve vriend en ik denk dat alles misschien wel goed zit tussen ons en toch tob ik zoveel omdat ik denk dat ik een gevoel mis dat ik wel moet hebben. Terwijl als ik er rationeel over denk, dan denk ik: volgens mij zit gewoon alles goed. Veilig/vertrouwen/op één lijn liggen m.b.t. geloof, etc. Wat kan dat dan zijn in mij?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Oh, oh, dat getob, waar komt dat toch vandaan? Welk gevoel, dat je zegt te missen, vínd je dat je moet hebben? Heeft het te maken met de verwachtingen die je van het leven hebt, van vriendschap, van verkering, van een huwelijk? Weet je vriend van je getob? Praat er met elkaar over, wie weet helpt dat al!

Sterkte, hoor!

Een hartelijke groet,
Marijke Rots

Tags in dit artikel:

verkering