Zwijmelboekjes

C. M. Chr. Rots - de Weger / 3 reacties

Vraag

Is het erg 'raar/fout' om bouquet en harlequin boekjes te lezen? Ik vind het heerlijke zwijmelboekjes en krijg er ook (weer) verliefde kriebels van, wat mijn man wel op prijs kan stellen... Het is niet zo dat ik die boekjes nodig heb, maar daardoor krijg ik wel vaak zin om met mijn man intiem te zijn!

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste lezeres,

Vraag uzelf af wat u precies voor ‘genot’ haalt uit de boekjes die u graag leest. Lezen over romantische liefde kan heerlijk zijn, maar –voor zover ik weet- hebben de boekjesreeksen die u noemt weinig ‘inhoud’. Verliefde kriebels krijgt u ervan… vergelijkt u dan de mannelijke hoofdpersoon met uw echtgenoot? Of stelt u zichzelf in de plaats van het verliefde meisje? Zoek uit waarom u de boekjes min of meer nodig hebt. Én vraag u af wat de liefde van en voor uw man voor u betekent! Misschien is dat een interessant liefdesverhaal!  Of een schrijnend gemis… in dat geval schrijft u nog maar eens.

Een hartelijke groet,
Marijke Rots

C. M. Chr. Rots - de Weger

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Aalten
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Marijke leverde op 25-05-2017 haar 1000ste antwoord in de vragenrubriek af. Lees hier het jubileuminterview.

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

huwelijk
3 reacties
gichelle
Ik heb er ook wel eens één gelezen maar het kan echt niet.
Het zijn gewoon sexboekjes zonder plaatjes.
Kijk, een man is visueel ingesteld en kijkt plaatjes.
Een vrouw gaat meer op het gevoel en daarom zijn die boekjes voor een vrouw net zo slecht als plaatjes voor een man.
Het is gewoon zinneprikkelend en dat merkt de vraagstelster zelf ook op.
En buiten dat is het pure tijdverspilling, vind ik hoor.
EVA
in dat soort boekjes worden absoluut niet de relatie;s omschreven zoals God het bedoeld heeft, als je het zo mag gaan bekijken wil je ze niet eens meer lezen.
Waar vullen we ons binnenste mee met een flut roman of met dingen van Gods koninkrijkt wat heeft eeuwigheids waarde de tijd is kort!!! gebruik hem nuttig
Orchidee
Ik heb er ooit 1 gelezen, maar vond het een smerig boekje,
kop op zeg!! Iedereen weet toch dat er wel meer voor nodig is dan een vrouw opgewonden aanzien en ze komt terstond door zijn blikken klaar.

Blij dat God het mooier en fijner voor ons geschapen heeft!