Bureau voor beroepskeuzetest

Reformatorische Maatschappelijke Unie | Geen reacties | 16-10-2009| 15:52

Vraag

Aan Marieke van Beek, RMU. Kunt u mij een tip geven van een goed bureau voor een beroepskeuzetest/icm persoonlijkheidstest/niveau, e.d?


Antwoord

Een aantal bureaus die deze testen afnemen zijn:

- Van Dam loopbaanbegeleiding
- Hofsteenge & Knigge
- Loopbaanparadox
- Return consult

Mijn advies is om met een aantal van deze bureaus contact op te nemen en de situatie even door te spreken. Vervolgens kan beoordeeld worden welk bureau het beste bij u past.

Met vriendelijke groet,

Marieke van de Beek,
juridisch medewerker individuele belangenbehartiging RMU

Lees meer artikelen over:

RMUstudiekeuze

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Reformatorische Maatschappelijke Unie

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Veenendaal
  • Status:
    Actief
43 artikelen
Reformatorische Maatschappelijke Unie

Bijzonderheden:

Bekijk ook:


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

House

Jullie zeggen altijd dat house slecht is. Wat is er slecht aan dan?
Geen reacties
16-10-2003

Eigen bekering tegenwerken

Er wordt gezegd dat de Heilige Geest nodig is tot bekering. Dat geloof ik ook. Er wordt ook gezegd dat de Heilige Geest tegen kan worden gestaan (zei één van de discipelen, en volgens mij op meerdere ...
Geen reacties
16-10-2005

Verlangen om predikant te worden

Ik vind het erg moeilijk hoe ik moet denken over de roeping tot het predikantschap. Ik heb nu een baan die ik graag doe, maar er blijft bij mij toch een verlangen om predikant te worden. Ik vraag me e...
Geen reacties
16-10-2005
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag