Dikke buik

drs. J. de Jongh-van Hoof / Geen reacties

Vraag

Ik zit met een soort van probleem. Ik heb een best wel dikke buik, zodat ik zwanger lijk. Ik kan niet zwanger zijn omdat ik AOS heb. Ik ben juf op een zondagschool en vaak vragen de kinderen of ik zwanger ben; dat doet natuurlijk pijn. Het probleem is dat alleen mijn buik dik is en de rest niet. Ik weeg 58 kilo met een lengte van 1.77 en ben 18 jaar. Ik heb een poosje gelijnd maar dat hielp niet veel. Is hier een oplossing voor? Ik durf haast niet meer in de spiegel te kijken en durf al helemaal geen strakke shirtjes aan. Alvast bedankt!

Antwoord

Ik weet wat AOS is. Maar wat te doen aan de dikke buik? Je gewicht is prima gezien je lengte (zeker niet te dik). Je beschrijft toch een buikje dat reden geeft tot vragen… Wat zegt je internist/endocrinoloog hiervan?

José de Jongh-van Hoof

Lees meer artikelen over:

medisch