Geel-bruine plekjes in bh

drs. N. Wolswinkel / 1 reactie

Vraag

Sinds kort heb ik steeds geel-bruinige kleine plekjes in m'n bh. Dit is op de plek van de tepel. Aan de borst zelf is niets te zien, behalve wat kleine pukkeltjes (waarvan ik trouwens ook niet weet of dat normaal is). Deze pukkeltjes zitten er overigens al langer, dus ik betwijfel dat het daar van is. Wat kan het wel zijn?

Antwoord

Regelmatige afscheiding uit de tepels is niet gebruikelijk en is dus een reden om bij de dokter langs te gaan, al hoeft het niet iets erg te zijn.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

medisch
1 reactie
Mink
Moeilijk hè om die vraag te stellen?
Dapper dat je het doet!
Ik hoop dat je een vriendelijke menselijke huisarts hebt joh!