Blokkeren verliefdheidsgevoelens

C. M. Chr. Rots - de Weger / 2 reacties

Vraag

Hoe kan je verliefdheid blokken of niet durven toelaten? Of gevoelens blokken? Ik heb verkering en mijn vriendin zegt dat ik wel verliefd ben maar het niet durf te voelen.

Antwoord

Beste jongeman,

Praat hier maar over met je vriendin. Vraag wat zij bedoelt te zeggen. Zij kent jou, ik niet.

Het niet toelaten van gevoelens kán met je achtergrond te maken hebben, maar ook met je verwachtingen. Een en ander kan zelfs háár interpretatie zijn. Misschien verwacht zij dingen van jou die jij niet kunt of wilt geven. Ga het gesprek aan: zij vraagt erom!

Sterkte ermee,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid
2 reacties
Joli
Zie ook de vraag van 14 juli:
39 jaar niet verliefd
Pompelmoen
Wat een voltreffer van Marijke Rots! Inderdaad: eindeloze gedachtenspinsels over of de vriendin van de vragensteller wel of niet gelijk heeft, hebben geen zin.
Hier is het inderdaad ontzettend belangrijk om het gesprek aan te gaan!