Getachyoniseerde silicadisk

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Zou iemand mij kunnen vertellen of het pijnbestrijdende middel de “getachyoniseerde silicadisk” bijbels verantwoord is?

Antwoord

Hoewel de beschrijving van tachyonen op wetenschappelike basis, toegeschreven aan een dr. Wagner, wordt beschreven als natuurkundig proces, rept men in het stuk wel van goddelijke SOEVs en tachyonen die evenwicht terugbrengen in de SOEVs die het goddelijk terugkoppelingsmechanisme zijn.

Mijn persoonlijke mening is vooralsnog dat dit soort methoden van behandeling beter vermeden kunnen worden.

Drs. P. C. Hildering

Tags in dit artikel:

medisch