Praktische vragen over de opvoeding

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Ik weet dat dit niet echt de site er voor is, maar weet misschien iemand een site/instelling (buiten het consultatiebureau) waar je terecht kunt met praktische vragen over de opvoeding vanaf de baby/peuterleeftijd?

Antwoord

Diverse kruisorganisaties hebben steunpunten voor opvoedingsondersteuning. Hoewel er wel een verband is met het consultatiebureau, is het er niet direct mee verbonden. In onze regio zijn de web- en kantooradressen te vinden in de gemeentegids. Navraag doen bij de assistente van uw huisarts kan ook iets opleveren: zoals er bij ons in de gemeente een aantal jaren geleden een lokaal particulier initiatief is geweest, zou dat in uw regio er ook kunnen zijn.

Drs. P. C. Hildering

Lees meer artikelen over:

opvoeding