Pas heb ik een antwoord gehad van drs. Hildering over een ingegroeide haar (...)

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Pas heb ik een antwoord gehad van drs. Hildering over een ingegroeide haar. Nu is de ontsteking geheel verdwenen, maar de huid is bruin (soort moedervlekachtig), wel gewoon glad en ik voel dat er nog wel iets onder zit. Kan ik dit gewoon laten zitten of moet ik dit toch echt weg laten halen?

Antwoord

In principe kun je het gewoon laten zitten, als het geen klachten geeft en niet verandert.

Drs. P. C. Hildering

Tags in dit artikel:

medisch