Ik ben een meisje van 17 en wil nu al graag trouwen. We hebben al 5 jaar verkeri...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben een meisje van 17 en wil nu al graag trouwen. We hebben al 5 jaar verkering. Maar mijn vriend van 18 houdt het tegen. Wat is de beste oplossing?

Antwoord

Jullie zijn ook nog wel erg jong om nu al te gaan trouwen ook al is een verkering van 5 jaar op zich best al wel heel lang. Maar had je echt op je 12de al serieus verkering met je huidige vriend of was het toen toch nog meer vriendschap? Het probleem is dat wanneer je al jong verkering krijgt, je meestal ook best wel lang verkering zult hebben met elkaar. En wat vinden je ouders ervan?

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

huwelijk