Ik las laatst in mijn Bijbel en daar stond in dat als de vrouw van het gezin bek...

Ds. A.J. Schalkoort / Geen reacties

Vraag

(...) Maar als die vrouw nou een dochter heeft dan is die ook bekeerd, en haar gezin later ook. En als zij nou een dochter krijgt... Zo gaat dat dan verder. Of begrijp ik het nu verkeerd?

Antwoord

De vrouw bekeerd en de rest van het gezin ook? Ik weet niet waar je dit zo in de Bijbel gelezen hebt, maar ik lees het nergens in mijn Bijbel. Kun je precies aangeven waar je dit gelezen hebt? Ik vermoed dat het wel anders verwoord staat, waarschijnlijk in de Korinthebrief. Maar je moet de tekst zelf aangeven, dan kunnen we antwoord geven.

Ds. A. J. Schalkoort