Niet alle vragen behandeld

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom worden niet alle vragen behandeld? Ik heb al twee keer een vraag gesteld die niet beantwoord wordt.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

In principe worden alle vragen beantwoord. Misschien dat je het antwoord gemist hebt (kijk in ons archief) of dat je vraag nog niet beantwoord is. Het is ook mogelijk dat de betreffende vraag al diverse keren gesteld is. Maar in dat geval laten we dat even weten.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

Tags in dit artikel:

refoweb