Trillende vriend

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Laatst lag ik met m’n vriend op bed te zoenen en hij begon opeens over zijn hele lichaam te trillen. Ik vraag me af wat dat betekent. Kunt u me dat duidelijk maken?

Antwoord

Het kan zijn dat hij door het hele gebeuren erg opgewonden is geraakt. Ik denk dat je dat het beste aan hem zelf kunt vragen wat er aan de hand was. Vraag aan hem waarom dat gebeurde. Het is juist goed om er met elkaar over te praten.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

seksualiteit voor het huwelijk