Marijke Rots bedanken

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Op deze manier wil ik Marijke Rots hartelijk bedanken voor het beantwoorden van mijn vraag op 21-02-2008. De tips waren geweldig. En het leuke is dat ik er nog nét m'n voordeel mee kon doen bij het sollicitatiegesprek dat ik de dag erna had (omdat ik het nog op tijd las). Het gesprek verliep geweldig op één lastige vraag na. Ik heb het als heel positief ervaren en dat was wederzijds. Diezelfde middag al werd ik opgebeld dat ik benoemd ben! Ik ben er geweldig blij mee. Achter elkaar noemde hij positieve punten van mij op... Ik stond gewoon versteld! Zo zie je dat kandidaat X beter in de ene, en kandidaat Y beter in de andere organisatie past! Marijke, geweldig die tips. Nogmaals: hartelijk dank!

Antwoord

Van harte gefeliciteerd met dit succes! Fijn, dat ik je op deze manier heb kunnen helpen, maar besef wel dat het nù pas voor jou begint. Je zult jezelf in moeten zetten om nu ook van die báán een succes te maken! Maar goed, de eerste stap in je carrière is gezet...

Ik wens je veel plezier bij alles wat je onderneemt, en dank voor je leuke spontane reactie!

Een hartelijke groet,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

refoweb