Is het normaal dat je bij een tweede verkering niet zo blij bent als de eerste k...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Is het normaal dat je bij een tweede verkering niet zo blij bent als de eerste keer en het allemaal gewoner is als de eerste keer?

Antwoord

Dat is heel normaal. De eerste keer in je leven dat je zo overweldigend verliefd bent, is heel bijzonder. Het is ook allemaal zo nieuw en spannend. Daarna heb je toch een teleurstelling meegemaakt en dat doet toch wat met je. Dus een tweede keer ben je ook meer angstig en bevreesd dat het weer mis zal gaan. Dus laat het gewoon even over je heen komen. Als je hem/haar aardig vindt, dan zul je vanzelf wel merken of je meer naar hem/haar toegroeit of juist van die ander afgroeit.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering