Belachelijk gemaakt

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik vind al heel lang een jongen leuk. Gisteravond was ik met een vriendin buiten en hij ook. Mijn vriendin weet dat ik hem leuk vind en zij maakte me gisteren alleen maar belachelijk tegenover die jongen. Toen ben ik maar weggereden. Wat moet ik nu doen?

Antwoord

Het gaat om zulke tere gevoelens waarin een mens zo kwetsbaar kan zijn dat het echt ongevoelig is van je "vriendin" om er zo mee om te gaan. Ik zou er echt op terugkomen bij haar en zeggen dat je dit niet verwacht had en dat je hierin erg teleurgesteld bent.

Als je die jongen ziet, kun je het hem eerlijk zeggen waarom je bent weggereden, dat je erg teleurgesteld was over de wijze hoe je vriendin over jou deed.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

vriendschap