Thuiswerk voor een christelijke organisatie

N. J. van Dooijeweert-Van der Slikke / Geen reacties

Vraag

Als gelukkig getrouwde vrouw en ouder, zou ik graag thuiswerk willen doen voor een christelijke organisatie, zodat ik en werk heb -misschien voor een goed doel- en toch ook voor m'n kind thuis kan zorgen. Ik zat zelf te denken aan iets voor Woord en Daad, Kerk in Actie of iets dergelijks, een zendingsorganisatie, maar deze heb ik allemaal nagebeld maar daar is niet iets in te vinden. Heeft u of jullie vaker met zo'n situatie te maken gehad en tips of adviezen hierin?

Antwoord

Beste mevrouw.

Wat fijn dat u zich nuttig wilt maken om voor een stichting werk te doen. U hebt echter een paar keer een negatief antwoord gekregen, geen hulp nodig. Jammer.

Of ik een stichting weet die hulp kan gebruiken... helaas weet ik geen stichting die werkers kan gebruiken, terwijl het toch altijd nodig is dat er spontaan mensen zijn die hand- en spandiensten doen.

Informeer nog eens bij verschillende stichtingen, ik weet niet wat u wilt doen, maar er is werk genoeg. Ik wens u heel veel succes, van harte Gods zegen toe gebeden.

Het heeft wat lang geduurd voor u antwoord kreeg, sorry, maar we waren hoog in de bergen in Peru, op verschillende plaatsen was er geen e-mail mogelijk, en op andere plaatsen ging het allemaal niet zo gemakkelijk.

Hartelijke groeten,
Mw. N. J.  van Dooijeweert, Peru-Holland

Lees meer artikelen over:

vrijwilligerswerk