Eenderde van de engelen zijn duivelen

Ds. J.L. Schreuders / Geen reacties

Vraag

Ik lees vaak dat eenderde van de engelen duivelen zijn geworden, maar vraag me af waar men die wetenschap vandaan haalt, omdat dit nergens in de Bijbel staat beschreven.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Het gebeurt niet vaak dat een vraagsteller eigenlijk zelf het antwoord al geeft. Inderdaad staat dit niet in de Bijbel en dus is het aantal van 1/3 een ongefundeerde gissing, waar we ons maar niet mee ledig moeten laten. We weten het niet en daarop zullen we het moeten houden.

Ds. J. L. Schreuders

Ds. J.L. Schreuders

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Hersteld Hervormd
  • Woon/standplaats:
    Boven-Hardinxveld
  • Status:
    Actief

Tags in dit artikel:

duivelengelen