(...)We hebben vaak ruzie en ik hou niet echt veel meer van hem. (...)

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een jaar en een maand verkering met een jongen van de kerk. We kunnen goed met elkaar, maar er is iets mis gegaan. We hebben vaak ruzie en ik hou niet echt veel meer van hem. Ik ben nog maar 15, maar ik zou toch wel graag willen weten wat ik hier mee moet doen.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Je bent ook nog wel erg jong voor nu al vaste verkering. Misschien moet je eerst nog maar eens gewoon van je jeugd genieten en je eerst zelf wat verder ontwikkelen. Het zou beter zijn een vriendschapsrelatie met die jongen te hebben. Dan kan het nog alle kanten uitgroeien i.p.v. nu al zo vaste verkering waar je eigenlijk nog best wel jong voor bent.

Alie Hoek-van Kooten
Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

verkering