Uitverkiezing, vrije wil en Heilige Geest

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Beste ds. Van den Brink. Ik heb een vraag over de uitverkiezing in verhouding tot de vrije wil van de mens en het werk van de Heilige Geest. (...)

Antwoord

Bekijk voor alle antwoorden op je vragen de artikelen onder de tags 'Vrije wil' en 'Uitverkiezing'. Ook ds. Van den Brink heeft er regelmatig over geschreven.