Belofte om evangelist te worden

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Hoe weet je of God je ergens voor roept? Of heeft geroepen?

En als je God ooit iets beloofd hebt? In mijn geval zat ik ergens mee en zei ik tegen God: als U het oplost word ik evangelist . Moet ik dan hier zelf actief naar op zoek of zal God je dat zelf een keer aanwijzen? Of werkt God zo niet?

Antwoord

Over 'Roeping' zijn al veel artikelen verschenen. Daar kun je vast meer mee.

Over die belofte zijn deze soortgelijke vragen verschenen: