Warme knuffel

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik voel wat voor hem, hij misschien ook voor mij, maar is niet verliefd. Ik probeer er mee te leven. Ik zie hem regelmatig in onze werksituatie! Ik zie hem ook zo nu privé en dan doen we leuke dingen: fietsen, koffiedrinken e.d. Ik kom niet los van hem, maar wil dat eigenlijk ook niet! Laatst kreeg ik een warme knuffel; ik voelde het overal (de warmte). Hij maakte zich los met een geintje! Hij is mijn enige (mannelijke) contact in deze coronatijd en na het overlijden van mijn man! Ik heb dit niet gezocht; hij kwam op mijn pad. Hoe nu verder?

Antwoord

Beste vraagsteller,

U vraagt: hoe nu verder? Genieten van het moment, zou ik zeggen. Èn: leer elkaar beter kennen. U hebt een en ander meegemaakt wat u misschien op dit moment kwetsbaar maakt. Wees u daarvan bewust, levend in het nú. Want hoe mooi kan een nieuwe liefde zijn... niet zorgeloos, wel met openheid en eerlijkheid tegenover uzelf en tegenover elkaar!

Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid