40 dagen niet eten en drinken

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

In de Bijbel staat dat er 40 dagen gevast werd door bijvoorbeeld Mozes en Elia. Maar ook de Heere Jezus heeft gevast waarbij Hij 40 dagen niet at en dronk. Mijn vraag is hoe dat kan. Een mens kan wel een aantal weken zonder eten, maar toch niet 40 dagen zonder vocht?

Antwoord

Lees voor het antwoord het artikel '40 dagen vasten in die woestijn'.