Geen verlangen tot seksualiteit

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Ik ben een pasgetrouwde vrouw van 22 jaar. Ik heb een lieve man en samen hebben we een fijn huwelijk. De eerste weken van ons huwelijk waren wel anders dan ik mij had voorgesteld. Best wel wat ruzie, miscommunicatie en ook op seksueel gebied was het lastig. Ik vond bij de seks de penetratie zoiets engs dat het niet lukte. Gelukkig is dit steeds beter gegaan.

Wel merk ik nu nog steeds dat ik niet helemaal open kan staan voor seksualiteit. Als we een week geen lichamelijk contact hebben vind ik prima, soms ben ik haast opgelucht als ik ongesteld ben. Ook tijdens de gemeenschap reageert mijn lichaam wel, maar ik voel mij niet opgewonden. Is er iets mis met mij? Ik houd van mijn man, maar soms is er bijna tot geen verlangen tot seksualiteit...

Antwoord

2 reacties
jdwa
Misschien een goede kijktip: https://www.youtube.com/watch?v=HoR9YhKIXFM&feature=youtu.be
AHHK76
Lees samen een goed boek over seksualiteit in het huwelijk en praat er samen over... je kunt deze dingen echt leren! Oefening baart kunst! Openheid is belangrijk en een stukje kennis kan heel veel helpen!