Sion wordt door recht verlost

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Kan iemand mij uitleggen wat “Sion wordt door recht verlost”, betekent? Hoe dat in z’n werk gaat met de zondaar?

Antwoord

Dit is een van de meest misbruikte teksten in de Bijbel. Hoe deze tekst gelezen en uitgelegd moet worden legt ds. C. Harinck helder uit in een van onderstaande artikelen:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/24348/sion-wordt-door-recht-verlost

www.refoweb.nl/vragenrubriek/19880/sion-wordt-door-recht-verlost

www.refoweb.nl/vragenrubriek/6247/het-toevallen-van-gods-recht