Depressiviteit en vertrouwen op de Heere

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Is depressief zijn zonde? Of depressieve gedachten hebben? In de Bijbel staat dat je al je vertrouwen op de Heere moet stellen en alles uit handen moet geven. Depressief zijn is voor mij angst voor de toekomst, bang om te falen, onzekerheid. Dit is allemaal best tegenstrijdig met wat God van ons vraagt.

Antwoord

Zie voor het antwoord onderstaande urls:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/23914/depressief-aan-het-heilig-avondmaal/

www.refoweb.nl/vragenrubriek/22727/depressie-en-geloof/

Onder de tag 'depressief' staan ook nog tientallen relevante artikelen.