Vies bed

Redactie Refoweb / 4 reacties

Vraag

Ik heb een beetje een vreemde vraag. Als je seks hebt, hoe voorkom je dan dat het bed vies wordt en dat je het niet eerst helemaal hoeft te verschonen voordat je kan gaan slapen? Na de seks willen wij graag rustig in elkaars armen liggen en zo in slaap vallen maar als het bed vies is kan dat eigenlijk niet. En om nu steeds het bed te moeten verschonen wanneer we seks hebben gehad is ook niet erg praktisch. Er lekt altijd wel wat. Zo kan je dus ook niet naakt in slaap vallen maar moet de vrouw zich eerst aankleden. En dan heb ik nog niet gesproken over de andere mogelijkheden waardoor het bed vies kan worden tijdens de seks. Een vreemde vraag maar ik hoop toch dat u hem wilt beantwoorden.

Antwoord

Een soortgelijke vraag is eerder door Alie Hoek beantwoord. Of anders gewoon een extra laken gebruiken.

4 reacties
Rosarah
Tja, je moet er maar mee zitten (of liggen). Volgens mij kun je vrij gemakkelijke oplossingen bedenken zoals een handdoek in je bed, zelf even douchen o.i.d.
Hoe dan ook; het is fijn om je eigen weg te vinden en ik vraag me altijd een beetje af of een dergelijke vraag noodzakelijk is op het wereldwijde web, maar goed: heb er toch even serieus op gereageerd.
Leanne123
Gewoon een handdoek (evt dubbelgevouwen) eronder en probleem opgelost! Niet heel romantisch om eerst een handdoek te moeten pakken, maar liever dan je heel de tijd zorgen maken dat je bed vies wordt!
dorpeling
Gewoon een rol keukenpapier in je nachtkastje, het ergste wegvegen en je bed elke week verschonen.

Er zijn ergere dingen...
boulanger
Creatief zijn... moet toch niet zo moeilijk zijn...Heb zelf altijd een stapel gastendoekjes in mn nachtkastje liggen. Of een handdoek naast het bed die je zo kan pakken.