Houdt God van iedereen?

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Houdt God van iedereen?

Antwoord

Terug in de tijd

Ik heb zeven maanden verkering gehad. Toen kreeg ik een brief van (toen) mijn vriend. Daar stond in dat hij alles uit medelijden had gedaan. Ook was hij erg jaloers op mijn vele levenservaring. Hij wa...
Graag zou ik een bijbels antwoord willen op de vraag wat er nu voor nodig is om een studie theologie te gaan volgen met het oog op het predikantschap. Ik begrijp wel dat het nodig is dat er een persoo...
2 reacties
Ik zou graag dit aan ds. Schalkoort willen vragen naar aanleiding van 'Geen transformatie na geloofsbelijdenis'. U zegt o.a. dit: “Wordt je worsteling met de oude mens opgelost als we vervuld worden m...