Tongzoenen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Valt tongzoenen onder seks? En mag je Bijbels gezien tongzoenen voor je gaat trouwen? Of ga je dan eigenlijk ook “tot elkaar in”, al is het dan geen penetratie? Als je samen sterk genoeg bent met echte seks te wachten en je hebt duidelijke afspraken, kan je dan wel andere dingen doen zoals elkaar bevredigen etc?

Antwoord

Bekijk de tags 'zoenen' en 'seksualiteit voor het huwelijk' voor heel veel relevante antwoorden.