7 lijdenszondagen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waar komen de zeven lijdenszondagen vandaan?

Antwoord

Lees meer artikelen over:

Pasen

Terug in de tijd

Een paar maanden geleden zijn wij getrouwd. In onze verkeringstijd bevredigden wij elkaar regelmatig met de hand en kwamen dan beiden tot een orgasme (hoewel ik niet altijd). Nu we getrouwd zijn, is h...
In evangelische kringen gebruikt men vaak een band/combo als begeleiding met het zingen. In traditionele kerken een orgel. Bij ons in de kerk wordt bij bijzondere diensten ook een combo gebruikt, same...
Ik ben een werkende moeder en heb sinds twee jaar een nieuwe baan. In mijn vorige werkkring wist iedereen dat ik gelovig ben en naar de kerk ga. In mijn huidige werkkring weten alleen mijn directe col...