Verliefd of niet?

C. M. Chr. Rots - de Weger / 2 reacties

Vraag

Verliefd of niet? Ik ben al drie jaar samen met m`n vriend en we hebben een kind. Maar sinds een tijdje, als we wel eens een avondje op stap gaan, komt daar soms een vriend van hem. Op de een of andere manier trekken we altijd naar elkaar toe. Samen lachen, praten en dansen. Ik voel me super aangetrokken tot hem, maar weet niet of dit wederzijds is. Als we dan aan het eind van de avond afscheid nemen, blijf ik altijd een paar dagen met hem in m`n hoofd zitten. Daarna trekt het wel weg, maar als ik hem dan weer zie begint het weer, ook al zie ik hem soms drie maanden niet. Ik weet niet wat het is of wat ik er aan moet doen.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Verliefd of niet? Tja, die vraag kun je alleen zelf beantwoorden. Je hebt echter ook keuzes gemaakt en je hebt verantwoordelijkheden in je leven. Wees nuchter en zet die bewuste man uit je hoofd. Dans niet meer met hem, laat je hoofd niet op hol brengen. Denk maar aan je kindje, dat een stabiele relatie tussen vader en moeder nodig heeft!

Gode bevolen,
Marijke Rots

Lees meer artikelen over:

verliefdheid
2 reacties
boulanger
Verliefd of niet? Als dat gevaar er is, zorg dan dat je niet op de plaatsen komt waar je met de betreffende jongen kunt praten, lachen en dansen. Investeer liever in je relatie met de man waarmee je een kind hebt. Met hem zul je heel je leven verder moeten. Jullie hebben samen een kind verwekt, dan ben je daar ook samen verantwoordelijk voor. Hoe vind je vriend het trouwens als hij jou ziet dansen en lachen met zijn vriend??? Lijkt me geen gezonde situatie hoor. Ik kom misschien wat hard over, maar deze levensstijl komt absoluut niet overeen met wat de bijbel zegt!
adriano313
Beste vragensteller,
Wat mooi dat je hier je vraag stelt, vandaar een open antwoord.

Laat je gedachten en je gevoelens gewoon niet landen op een roze wolk...
Wees moedig en probeer sterk te wezen, denk aan de toekomst van je kindje.
Aantrekkingskracht leidt alleen tot verlangen. Veelal sexueel verlangen.
Laat om je vriend en je kindje, je daarom ook niet verleiden, geef je ook niet over aan lust
Want er bestaat meer tussen hemel en aarde dan dit...

Bidt hiernaast eens tot de Heere Jezus Christus
Zeg maar gewoon;
Hallo Heere Jezus, hier ben ik...
En ik open mijn hart voor U,
Wilt u vandaag in mijn leven komen?

Praat door de dag heen maar gewoon tegen Hem aan,
alsof Hij naast je is en vertel Hem gewoon al je persoonlijke verhalen.
Want Hij heeft jou al lief en...
Hij heeft ook een boodschap voor jou ( http://ikzoekgod.jesus.net/?/1/een-brief-voor-jou.html )
Hij heeft jou bestemming al gemaakt

Schaam je er niet voor,
maar strek je er gewoon naar (Hem) uit
Want God bestaat echt
Hij heeft een plan met iedereen
Sluit je daarom niet af van enige realiteit,
maar nodig Hem uit in je leven
Hij is echt en Hij Leeft ( www.godisecht.com )

Veel liefde en wijsheid toegewenst
Maar bovenal bid ik je de liefde van Jezus Christus toe

p.s Linkjes even kopiëren en in een nieuw venster plakken