Preek van ds. Simons

Ds. A. Simons / Geen reacties

Vraag

Aan dominee Simons. Ik heb uw preek gehoord over Romeinen 3:28 en ik zou deze preek zo heel graag willen hebben. Ik heb hier zoveel aan mogen hebben. Kan ik dit via u bestellen? Dan geef ik mijn adres wel aan Refoweb. Het mag ook via mail.

Antwoord

Ik heb de preek niet uitgeschreven. Om de eenvoudige reden dat ik geen preken uitschrijf. Wel kan ik je een website geven waar de preken denk ik op staan die je bedoelt. Zie deze en deze urls. Vinkeveen 26 oktober de morgen en avonddienst. Ook gehouden op een andere manier in Hervormd Waarder in de avonddienst.

Vriendelijke groet,
Ds. A. Simons

Lees meer artikelen over:

preek