Brak na opwinding

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Het komt wel eens voor dat mijn vriend en ik tijdens een weekend bij een van onze ouders ‘s morgens een tijdje samen op bed liggen. We zoenen dan wat en zijn dan natuurlijk ook opgewonden. Uit de kleren, onder kleren en aan geslachtsdelen zitten doen we niet. Als we dan na een uurtje uit bed gaan en aan het ontbijt zitten, voel ik me brak. En niet alleen dan, maar de hele dag. Hoe kan dit? Heeft dit te maken met opwinding en je lichaam? We zijn allebei heel ontspannen op bed... Ik begrijp het niet zo goed. Een meisje.

Antwoord

Ik zou niet weten waarom je je dan brak voelt. Op zich is er toch niets mis mee om even bij elkaar te liggen als je maar wel samen goed de grenzen hebt afgesproken tot hoever je gaat bij het beminnen van elkaar. En tot die afgesproken grens mag je daar ook echt van genieten.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

moe